Wilt u een klacht melden?

De eerste stap in een conflict met een aangesloten lid is zelf proberen een oplossing te vinden voor het geschil met de webwinkel. Doe dit door de klacht duidelijk te melden aan de webwinkel en geef daarbij ook aan wat volgens u de oplossing is.

Komen jullie er samen niet uit? Dan kunt u VeiligBesteld.nl inschakelen. Wij proberen dan onafhankelijk te bemiddelen om zo een oplossing te vinden. Vul dan a.u.b. het formulier in.

Ons geschillenproces gebruikt drie stappen om tot een oplossing te komen:

  1. Het geschil wordt naar de webshop verzonden; de webshop krijgt 7 dagen om het geschil op te lossen.
  2. Indien er geen indicaties voor een oplossing zijn zal VeiligBesteld.nl na 7 dagen bemiddelen. Door het geschil van beide kanten te bekijken zullen wij een oplossing voorstellen.
  3. Indien dit niet tot een oplossing leidt heeft u de mogelijkheid het geschil voor te leggen aan onze geschillencommissie. Zij kunnen een juridisch bindende uitspraak leveren.
  • Webwinkel gegevens

  • Uw contactgegevens